Abonnement à ma Newsletter

Je viens juste d'installer un petit script sur mon blog qui vous permettra si vous le désirez de vous inscrire à ma newsletter !


Il suffit juste de cliquer sur le texte "Cliquez ici pour s'abonner" dans la partie droite du blog, puis de renseigner votre adresse mail.

Pour info j'envoie à peu près une newsletter par mois, parfois moins.

I just created a new tool on my blog that give you the opportunity to subscribe to my newsletter if you want to !
All you have to do is click on the text "Cliquez ici pour s'abonner" in the right part of this blog and write your email. For information I send about one newsletter per month sometimes less. Please tell me if you want to receive the newsletter in french or english. By default it will be french.


- @elodie_illustrations instagram -